måndag 9 maj 2011

Håll...

Ja blir så trött!tog mej ut på min första tur ida, oj va längesen..
En lång promenix i ny outfit o nya skor! Hur taggad blir man inte då??
Efter typ 7 min fick ja håll..
Varför????
Vet att detta kan bero på en massa olika saker..
Maten, andningen, hur pass tränad du e.. De konstiga e att ja bara får de ibland, kan ha de flera ggr efter varann sen kan de hålla uppe länge!
Ida va de inte maten iaf, då js gick på tom mage..

Håll i 72 min känns ju så där kul?!! hade nån vänlig själ kommit o frågat om ja ville ha skjuts hade ja aldrig tvekat.. Så jobbigt tycker ja de e!
Tips någon??


Ja e grymt nöjd m mina presenter, kläderna va de skönaste ja nånsin haft på mej.. O skorna fick mej nästan o flyga fram.. fast att ja nu har 7 blåsor på var fot ;)
Nu längtar ja efter löpningen..

- With love/ K

2 kommentarer:

  1. Hej Karoline! Jag är mycket ute och går och kan gå i timmar utan håll. Jag började gå ut gå för många år sedan och har alltid tyckt att det är så skönt. Till en början gick jag väl inte i samma tempo som idag men det har jag övat upp. Jag får mycket energi när jag är ute och går. Jag brukar faktiskt gå ut och när jag är som tröttast på dagen eller när jag känner mig rastlös men orkar inte göra något. Därför går jag oftast på eftermiddagar/kvällar och även för att det är "lugnare ute" och för att jag vet att jag inte behöver stressa. Jag är även noggrann med att dricka vatten både innan och efter jag har gått. Jag sätter aldrig upp ett mål vart jag ska gå utan går bara dit jag känner för (Men det är nog ganska individuellt för jag sätter upp väldigt mycket mål annars och ser mer promenader som typ avslappning haha) Det är alltid lättare att gå till musik för att komma in i ett tempo och en takt tycker jag. Nåja några tips hur jag gör! Hoppas du slipper håll, det är drygt! kram på dig!:)

    SvaraRadera
  2. Du är så fin! Nya löpkläder är toppen för motivationen! Jag har hållt uppe en vecka.. Dåligt samvete. Måste också köpa löpkläder!

    SvaraRadera