onsdag 4 maj 2011

Lovely shoes...

Jag fick mycket fint när ja fyllde 30, o de kommer ja berätta om en annan gång..
Men en sak, som ja önska mej väldigt mycket, var dessa FINA, grymt LYXIGA o SJUKT SKÖNA löpardojjorna från ADIDAS!

Adidas Adistar Salvation- en toppsko för löpare som behöver ordentlig stabilitet

Jag är så glad för denna sko, äntligen har jag en proffsig dojja o de känns så bra att jag fick hjälpen på löplabbet o hitta de som passa mej bäst!!

Men.. denna sko har nu stått på golvet i vårt sovrum, i snart 2veckor..
Inte en endaste gång har ja fått chansen att ta mej en tur, o de känns verkligen SÅÅÅÅÅ dråmlans, rövlans tråkigt..
Jag räknade ut idag, att på 3v har ja tränat 1 endaste gång..
Ett enda tillfälle, en löptur på 7,5 km (dock m de gamla skorna)...

Nu vill ja bli helt frisk, så att ja kan få komma igång igen! Ja behöver den tiden för mej själv, för att orka o för att må bra.. För så e de ju, träning gör en PIGG o GLAD!!

Psssst.. nya löparkläder ligger oxå o väntar på mej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar