måndag 24 januari 2011

Nya mål..

Idag har ja o pluttan tagit en promenad till Friskis för att köpa nytt träningskort till mig..
De blev ett kort m all träning så att ja även kan gå på gym utan att va så beroende av alla passtider..

Så nu e min tanke att ja även ska träna på morgonen, innan Petter åker o jobbar..

Ja har 2 mål 2011

1. Gå ner 6kg tills juni månad
2. Springa midnattsloppet på 1mil i Sthlm 13/8

Målen låter kanske inte så svåra för många, men för mig e de stora mål.. Att gå ner i vikt har ja alltid haft svårt för.. Så därför känns 6kg mycke!
Men ja hatar mina gravidkilon o vill bara trivas.. Så nu ska dem BORT!!!!!

O att springa har aldrig varit min grej.. Så 1mil känns låååååångt, men ändå ganska rimligt..

Imorgon bitti startar ja 07.00 på löpbandet på Friskis!!
Pusha o peppa mig gärna, de kommer verkligen behövas!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Härligt med mål Karro. Kommer du klara galant =) Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Gu! V duktig du e!!!!! Jag har tio kg kvar sedan min första graviditet.....

    SvaraRadera
  3. Det kommer gå skit bra ! Kram

    SvaraRadera
  4. Du är ju GRYM om du står där kl 07 imorgonbitti!!!
    Men Tilda, du & jag kanske ska sparka varandra i röven? Jag hade 5kg kvar från 1:a graviditeten innan nästa påbörjades BLÄ!
    /Tesse

    SvaraRadera
  5. Tycker du verkar ha en grym kropp för att ha fött barn, jag ser inget skillnad på dig. 6 kilo låter jättemycket! Men det är ju alltid bra att träna i vilket fall. Har halkade jag in på din blogg, söt tjej ni har:)

    SvaraRadera
  6. Tack alla.. säg bara till ifall nån vill hänga på nån dag!!
    o va gulligt helena.. ja e minsann inne o kollar din design blogg ibland.. superfin!!!
    kramar

    SvaraRadera