måndag 14 mars 2011

Jag närmar mig milen..

Imorse va ja på Friskis 6.50, så sjukt trött o inte ett dugg motiverad..
Men när man väl e där så blir man ändå lite taggad!
På löpbanden bredvid mig sprang 2 killar, båda i en rasande fart..
O ja tänkte såklart, inte ska ja va sämre!! Målet va iaf 6km, mer orkar ja nog inte tänkte ja..
Men jooooo då!!

Ida slog ja mitt rekord, 8.1 km på löpbandet, o de tog mig 50 minuter.. Visst, ja tog mej inte runt i samma fart som killarna- men ja sprang längre ;)



Nöjd o helt färdig va de skönt o komma hem igen...


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Springer du på fastande mage?

    SvaraRadera
  2. Oj vad duktig du är!!! KRAM Helle

    SvaraRadera
  3. Härligt jobbat =)

    SvaraRadera
  4. Good job girl!! Spinning på torsdag morgon?

    SvaraRadera
  5. GRYMT JOBBAT SISS!!!!!!! Snart är du uppe i milen och är redo för midnattsloppet ;-) Puss

    SvaraRadera
  6. Ja tror inte de annica, torsdagar e petters tränings morgon ;) o de e lite svårt o hitta barnvakt kl7 på morgonen...
    Tack, för att verkligen inte va en "löperska" så e ja nöjd!!men de känns fortf lååångt kvar tills milen..

    SvaraRadera