onsdag 16 mars 2011

Min värsta fiende...

Är absolut denna uppfinning... ställ undan den säger jag bara, man blir ju så lätt fixerad!!





För vad mer kan göra en sååå besviken som en våg?!!
Man kämpar o kämpar, tycker man e hur duktig som helst - o så händer INGET?!!

Men då e de ju så att den faktiskt säger fel ibland..
O då menar ja att de faktiskt kan hända saker med kroppen, utan att de syns just här..
Det är just då man ska mäta istället för o väga..

Så ja har ändå nåt positivt o berätta ;)

På 6v har vågen endast visat knappt -2kg..

Men jag har minskat;

- 4cm över höfterna
- 3cm över "putmagen/gravidmagen"
- 2cm på överarmen
- 1cm över låren





Detta gjorde mig lite glad, efter att vågen bara gjort en ledsen..


För visst behöver man se resultat, de blir ju så kämpigt annars!!!!!

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Vet inte om du sett min blogg "nakna sanningen" det var nog när ni var iväg. Där kan du se mina resultat, på OBS 1 år! Fortsätt kämpa och skit i vågen! Släng ut den!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jo Ulli, ja har sett..läste inlägget när vi va i thai! GRYMT ju, ja e väldigt långt ifrån.. mina resultat e piss i nilen jämfört m dina.. Men ja e nöjd o de får ta lite tid, e ju inte lika stenhård m maten som du va..

    SvaraRadera
  3. Jag ska också försöka undvika vågen...det går ju så mycket upp och ner beroende på var i månaden man är....
    Mäta är mycket bättre, det har jag inte gjort sen jag började.
    Ska bara bli frisk från dena sega förkylning och börja träna igen. sen ska jag mäta mig!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är en hård & bestämd kvinna ;) DU ser resultat och jag hoppas att det boostar dig till att fortsätta & det tror jag. Tycker i vilket fall du är fin. Massa kramar!

    SvaraRadera
  5. Du är grym ju:), man ska aldrig hänga upp sig på vad man väger.Jag väger mig aldrig, bättre att mäta sig. Idag har jag varit hos en hälsocoach, så nu ska jag verkligen ta tag i min kropp;)....det bästa var att jag får äta några rutor 70%lala varje dag. Alltid något, som den sockergris jag är.

    SvaraRadera