tisdag 14 december 2010

En dag...

...jag helst av allt vill glömma!!
FY FÖÖÖR för magsjuka.. ja önskar inte någon detta.. vilket skit de e!!
för första gången ida orkar ja sitta upp o va lite social.. inte mycke ork kvar då kroppen inte fått nåt i sig sen Darins lunch igår kl ett..

Dagen har varit grymt jobbig, inte lätt att ta hand om en sprallig 1åring samtidigt som man e sjuk.. ja va själv fram tills två.. då kom mamma!
men när klockan va fyra ringde ja o stortjöt till petter.. o kl fem va han hemma!!

Kramperna i magen e värst.. fruktansvärd smärta som kommer o går var 7-10 min..
i eftermiddags skrek ja så tårarna spruta att ja hellre föder barn igen , än att va magsjuk..
ha ha, lilla stumpan bara titta på mig! hon visste inte om hon skulle skratta eller gråta..

Lowa-li har iallafall varit helt underbar idag.. ja har berättat för henne flera ggr att mamma inte mår bra.. o de e precis som hon fattat! hon har klappat på mig o kramat mig flera ggr..

Nu hoppas vi att detta snart e över.. imorgon e de onsdag o la familjas lediga dag tillsammans!
vi hade tusen grejor på listan som skulle fixas.. (julgran,julkort,julklappar,julgodis.......)

Men de blir soffan för min del tror ja.. så får petter o lowa-li fixa o greja på egen hand!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas Du snabbt bli frisk nu
    Tänk snart är ni i Thailand

    Kram Svärfar

    SvaraRadera
  2. Usch! Tänk bättre nu än i Thailand!Kram

    SvaraRadera
  3. Jaa.. verkligen! tänk o fått de nästa vecka.. fy föööör!längtar till thailand o hoppas magen är ok då!!

    SvaraRadera