fredag 10 december 2010

Knas mage...

Jag blir så trött! har i många år haft en krånglig mage.. o när den krånglar som mest e de riktigt illa.. under graviditeten va ja bättre, o även efter.. enstaka gånger har ja haft ont, men de har snabbt gått över.. i onsdags innan julfesten fick ja ont, men de la sig ganska snabbt.. igår kom de igen o har inte försvunnit än! får inte behålla nån mat, får lika ont va ja än äter o de e sååå trist!
orken försvinner o de e inte mkt kraft ja har kvar! stressmage, hur ska ja nånsin lära mig att hantera detta?
ja ja.. veckan har inte bara varit skit.. vi har också haft en massa kul!!
våra julfester va lyckade..
petter hade en superkväll i stockholm, han va riktigt nöjd m sin tripp!
o min kväll på kanta va kul.. roligt o träffa alla o komma hemifrån en stund..


o vi har också haft en kusinmys vecka.. härligt att få träffa morris o zigge lite!
zigge har blivit så stor.. en riktig liten kille! o vilket charmtroll.. man bara smälter när man får se hans söta leende.. vilket man får se väldigt ofta!!

Lowa-li älskar att leka i badrummet.. duschen e alltid en favorit!
även här hos gammelfarmor/mormor..

Killar zigge på ryggen..


O snart va alla kusiner samlade i duschen för en massa bus!

detta va en höjdare..


Lowa-li har fått riktiga blöjeksem, o då e de skönt o lufta rumpan..

här i ett par "tros-shorts"..
som e lite stora..o kasar av!! ha ha, så sött!



Ikväll har vi slappat o myst.. o druckit smootie..
Petter o lowa-li iaf.. ja kunde inte! så hon fick min..
överlycklig, hon bara älskar detta!!

2 kommentarer:

  1. Gulleunge!
    Hörde om Petters trip - Mats berättade. Skönt att det var lyckat!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Hoppas magen snart bli bra igen!! Trist det där. Synd det inte blev något idag men jag är glad att jag sa ifrån då jag hostat och snörvalt hela dagen. Det enda vettiga jag gjort var en nödvändig mathandling.... Vi får ta det en annan dag helt enkelt!! Kram

    SvaraRadera