torsdag 16 december 2010

Julagran...

Åååå, WOW.. en julagran!!

vi tog oss bort till Konsum idag, ja o lillan- i snöstormen..
med oss hem fick denna fina Kungsgran följa.. en alldeles perfekt gran, så där lagom stor o fin..
nu står den på "tork" på balkongen.. stackaren va ju alldeles frösen!!
imorgon får den komma in o då ska den få en fin stjärna i toppen o en massa söta kulor på sina fina grenar!!
De tog på krafterna att "hugga gran"..
i eftermiddags hade vi så här mysigt tillsammans i soffan!
jag bara älskar dessa stunder!!!

o för er som undrar varför ja e så mörk runt mitt öga..

de e ingen blåtira, ja e bara lite trött...

4 kommentarer:

  1. Aw, är du trött? Jag också! Hm..

    Granen blir nog enastående vacker. Min barrar...gaah. Pappa köpte en fin vanlig gran till oss som är jättevacker och doftar ljuvligt men nackdelen med vanliga granar är att de barrar...vi brukar ha kungsgran! Nu förstår jag varför... Haha

    SvaraRadera
  2. Hur lyckades du manöverera gran OCH vagn samtidigt genom snökaoset!??? Ha ha du är amazing!! Puss /tesse

    SvaraRadera
  3. Ha ha.. allt går om man vill!
    men krafterna va inte riktigt tillbaka efter magsjukan så mamma kom faktiskt o hjälpte mig!

    i detta snökaos krävs de 2händer på vagnen, annars e de totalt omöjligt o styra ;)

    SvaraRadera
  4. Mysig bild på er! Grymt gjort att få hem en gran! Martina

    SvaraRadera