måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans o lite bekymmer..

Hoppas ni haft en riktigt mysig alla hjärtans!
Jag o lowa-li har kramats massor..o saknat pappi såklart..
Vi vill ha hem dej nuuuuuu!!




Hon blev så glad för sin hjärte ballong!!
O ja blev sååå glad för mina fina blommor som stod o vänta på mej utanför dörren när vi kom hem i eftermiddag!!
Tack finaste, ditt paket ligger här o väntar på dej..
Skynda dej hem så får du se!!




Men denna hjärtedan har inte bara bestått av roliga saker..
Jag håller fortf på med dagis plats till Lowa-li o nu börjar de brinna i knutarna!
Jobbet ringde ida o vill ha möte imorgon kl10..
*Ska ja börja i mars som de e tänkt? O ha lowa-li på Österängs förskola som ja absolut
INTE vill..
*Ska ja hoppas på att förskolan som ska öppna här intill, öppnar i maj som de har tänkt..
att inget strular till sig o de blir förseningar, för ja måste in i maj o jobba om ja ska fixa sommaren o dess planering!
Vågar ja ta den chansningen?
*Eller ska ja va hemma tills augusti, hoppas få plats på nån bra förskola o i princip va barskrapt på fp dagar?
Alla dagmammor som finns kvar e fulla.. o alla förskolor oxå!
(förskolor som vi vill ha, vi kan ju få på näsby-challan el österäng)
Alltså, ja ska ha bestämt mej tills imorgon tisdag kl 10.. o ja har INGEN ANING!!!!
Ja blir helt knöpp o ja bara älter o älter..
Vill bara att nån ska komma o säga till mej, att de HÄR blir bäst för er!!
Jag får så ont i magen av detta!!

2 kommentarer:

  1. Usch ja detta är jobbigt, det är fullt överallt. Är det montessori du hoppas på i maj? Det är gamla arbetskamrater till mig och som jag fattat det så öppnar de i maj. Håller tummarna åt er!
    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  2. Farfar får ta hand om söta Lowa-li tills Ni får dagis

    SvaraRadera