måndag 28 februari 2011

Thaiboxning o vasalopp...

Thaiboxning o vasalopp!
Inte mkt uppdatering om lowa-li o lilla familjen, men dock en massa skryt om min lilla familj..
Förra inlägget handla om min glädje över bror sonen o hans första Thaiboxningsmatch..

O me detta inlägg vill ja bara berätta vilken stolt syster ja e, o hur glad jag är över min bror..
Idag tog han sig från Sälen till Mora, 9mil på ett par längdskidor.. Helt galet tycker ja!
Ja e sjukt impad över folk som verkligen gör detta..

Resultatet blev en grymme tid på 8tim o 36min..
Nästan på minuten 2tim snabbare än förra året..

Du e grym o ja e glad att din rygg höll!!


Vi har följt bror hela dan på vasaloppet.se, o när vi äntligen såg att han va i mål blev ja så glad o tårögd.. Så då fick vi fira ja o min plutta!



Kan man verkligen få va såhär fräsch när man kört skidor i 9 mil???


Grattis älskade du!
O tänk va häftigt, i 8tim o 36min har du världens bästa stöd..
Hon finns där för dej o ger dej precis de DU vill ha..
Din höggravida fina fru <3>
Resultatet...
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. STORT TACK ÄLSKADE SYSTER!!! Superkul att höra att ni följde mig i spåren! Jag är mycket nöjd med min tid och prestation men det finns en del att slipa på så nästa år/gång kanske jag kommer ner under 8 timmar... Och det är ju som du skriver, jag har världens bästa fru! de va ju därför jag gifte mig med henne ;-) Puss o kram på er

    SvaraRadera
  2. Ha ha bror..du e så klok!du ska verkligen va nöjd o kommer du nån gång under 8tim så e de ju pricken över iet ;)
    Hälsa världens bästa fru!! Pusskram

    SvaraRadera