torsdag 10 februari 2011

Snökaos..

E de just nu i Stockholm!värsta skitvädret o vi e på väg till vår lilla låne lägenhet på Östermalm..

Ikväll blev de pizza m erik,Morris o Mats-Åke ute i Gustavsberg..
Matilda e m lilla älskade zigge på SÖS,efter många veckors sjukdom o 9dagar m över 40 i feber så blev han nu inlagd m dropp! Söta lilla prins, vi hoppas läkarna nu kan hjälpa dej så att du snart blir frisk..

Så inget bus m zigge tyvärr, men en massa m Morris..
Lowa-li älskar honom o de pussas o kramas hela tiden..


Här viskas de hemlisar...


En mysig fika!


Bus i vagnen...


Blixten...


O prinsessan!!


Ja har sjukt ont i min mage efter maten, o lowa-li e hes..
Men vi hoppas på en bra natt, familjen e trötta o behöver sömn!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Är det den svarta hoodtröjan från pop jag la ut i bloggen? Båda tjerna har den:) söt! Hoppas magen blir bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Nej Ulli..detta e en svart kofta, lite längre m huva..köpt i sthlm o fått av kusinerna i julklapp!!den e ljuvlig.. Men de e flickornas tröja också!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ååå va glad jag blir av att få se mina älsklingar på bild när jag ligger här me lillprins o missar allt mys me er!!

    SvaraRadera