lördag 26 februari 2011

Fight...

I eftermiddags fick vi se vår första thaiboxningsmatch live, ja o lowa-li..
Brors pojk, 19 år gammal gjorde debut i ringen o de va fight!!
De va med blandade känslor vi stod vid sidan om.. pulsen va hög, mina armar darra o de va en galen känsla i min kropp!!
Samtidigt som jag skrek o heja, ville jag knappt titta..

att se "lille Victor" fightas va tufft- men samtidigt riktigt roligt!
han gjorde sin första match o tyvärr blev de förlust m 2-1..
men de va jämnt, riktigt riktigt jämnt! o han kämpade som en tok hela tiden! vilken insats..
o de bästa av allt e att han va riktigt nöjd själv, o de ska han verkligen va!!
Jag stod med lowa-li på ena armen o filmade m andra, så han bara knäppa några få bilder!!
Victor e fightern m svart hjälm o röd/svarta shorts!























Bara att va i denna lilla lokal, folket o en galen stämning, m doften av liniment va en riktig upplevelse!!
Som ja absolut kommer göra om...


3 kommentarer:

  1. Då följer vi gärna med!!! Jag o Adam är sugna.. Puss

    SvaraRadera
  2. Du gör reklam för min karriär! Det uppskattar jag ;)

    SvaraRadera
  3. Yes tesse, klart ni ska följa me.. så får adam hjälpa lowa-li o heja!!!
    o klart ville att ja skryter lite om dej, e ju stolt ju...

    SvaraRadera