fredag 26 november 2010

En förmiddag i snön...

Jag e redo mamma att gå ut.. i pyjamas o mockasiner!!

Trots den förbaskade hostan gav vi oss ut en liten stund..

Påpälsade o förväntansfulla..
Ja va så nyfiken på o se hennes reaktion..
Förra vintern fick prinsessan inte uppleva snön så mkt då hon låg nerbäddad i sin vagn under åkpåse o viltar..

De va ganska svårt o röra sig me alla tjockekläder i den djupa snön!


Undra hur de smaka?!!


Oj.. de va visst kallt o blött!


Svårt o resa sig upp..

men hon lyckades tillslut.. stod så fint upp o ja skulle ta en bild..
då föll hon pladask rakt i den orörda djupa snön..
hon försvann helt!
o tyckte att de va sådär kul att få snö i HELA ansiktet!

så de blev ingen bild ;)





Tjohoo för pulka!!





Tack kusin Sindra för pulkan!! de va jätteskoj o åka..


Efter 1timmes bus drog vi pulkan hemåt..

o väl hemma slockna prinsessan direkt! alldeles varm o goo..

nu e de lunchdags!!

5 kommentarer:

  1. oj så busigt och härligt det ser ut! superfin design du fixat också karro :) Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. HÄRLIGT!! Jag hatar snön just nu, varför kom den redan?? Jävla bilrutor som måste skrapas, bildörrar fryser fast osv osv.. men det är härliga bilder du fått. Ni såg ut att njuta ordentligt!!
    Jätte fin design ;)
    /Miss T

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på er prinsessa,,,

    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Snyggt!!!
    Vad kul att hon heter Lowa-Li. Innan jag fick barn hade jag bestämt att min dotter skulle heta Lovelis. Men det fick jag inte genom. Men Lovis är lite släkt i alla fall...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej min alskade familj

    Karro vilka goa bilder Du har tagit pa min goding

    Saknar Er jattemycket

    Kram fran Thailand

    SvaraRadera