tisdag 30 november 2010

Kallt..

...är det verkligen ute! -10 va de ikväll vid 19 när ja o lowa-li kom hem!!
stackars liten.. vet inte HUR MÅNGA GGR vi bökat m dessa vinterkläder ida.. av o på o av o på..
nu myser vi iaf i soffan efter en härlig dusch tillsammans! o hon sussar gott på mitt bröst..
i förmiddags va vi hos adam o tesse för att bygga snögubbe.. lättare sagt än gjort då vi har värsta pudersnön här, inte ett enda dugg kramig..
men lite mys o lek blev de..



Sötisarna <3>

Efter en stund tyckte tesse synd om lowa-li som inte hade nån vintermössa..
så hon gick in o hämta adams gamla!
sååå fin o sååå söt hon blev!
vintermössa måste vi verkligen köpa GENAST, denna kyla e ju grym!!
har tänkt o gjort de länge men inte hittat nån ja gilla..

Adam jobbar o lowa-li latar sig...

VÄRLDENS FULASTE SNÖGUBBE, haha..


Så ful så vi nästan borde riva den igen..


Efter adambus somna hon gott!

Petter e i studion ikväll, så vi har inte setts alls ida... saknar han!
o lowa-li me.. hon gick runt o kalla på dada innan <3
Imorgon väntar en spännande dag,längtar!



5 kommentarer:

  1. hahahha jag skrattar gott!!! Vilka bilder, fy dråååmlans vilken ful gubbe, mamma var här ikväll & hon skrattade också. Undrade om vi inte visste att en snögubbe skulle ha 3 kulor som kropp... hahaha!!
    Sjukt rolig bild när Adam "skottar" ser ut som om han kämpar för livet.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder Karro, lillprinsessan är för go,,,skulle du vilja maila över bilden från Mats-Åke,,, här kommer min adress
    johanjenny1818@hotmail.com,,,

    Ses snart igen
    Kramiz Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej Lowa li

    Vad mysig Du ar pa bilderna saknar Dig jattemycket

    Men jag gillar inte att det ar sa kallt

    I morgon natt sa aker jag fran Hua Hin sa hoppas vi traffas pa fredag

    Kram Farfar

    SvaraRadera
  4. Då kan ju du och jag gå på jakt för jag har inte heller hittat någon fin mössa till Inez. Men den där var ju Lowa-li söt i! Jag ska själv köpa en go pälsmössa! Vad roligt nu har jag en massa inlägg att läsa hos dig! Kram Martina

    SvaraRadera