måndag 22 november 2010

Längtan...


...efter att bara få va tillsammans..
om 45dagar befinner vi oss här.. på en härlig vit sandstrand i thai..
eller vid poolen hos farfar!
underbart ska de bli.. jag e så trött.. känner mig hösttråkig.. saknar alla våra kära som vi så sällan får mysa me! saknar dom massor o i helgen va ja såå lessen..
vill ha alla nära mig!!

ikväll e ingen bra kväll.. så många negativa känslor..
fick ur mig många när jag innan ikväll hoppa o studsa 1timme på friskis.. men har massor kvar!

TUR ja ska få komma ut en liten sväng imorn.. bara ja o mina tjejer!
<3

4 kommentarer:

  1. Ahhh, kanner igen mig i de dar depp-tankarna :'( nar man bor sa har langt ifran alla nar och kara, smyger de pa ganska sa ofta mellan varven... En BAMSESTOR KRAM till dig och njut med dina tjejer imorgon och forsok slappa alla jobbiga tankar <3

    SvaraRadera
  2. Så härligt att komma iväg Bara njut och koppla av känns som de är vad so behövs! Kul och se dig på mitt pass idag och att de piggade upp dig lite iaf;)Förstår hur du känner ang att du är ledsen över att inte kunna vara nära dina kära<3 Jag har båda mina föräldrar i himlen, och äldsta dottern 65 mil härifrån <3
    kram på dig och må så gott

    SvaraRadera
  3. Jaa, man vill bara få vara nära!
    Önskar vi också kunde resa och bara njuta av att vara tillsammans. Vardagen är grå och tråkig den här tiden på året.

    SvaraRadera
  4. Saknar Er , längtar tills ni kommer ner till värmen Kram farfar , skickar lite värmande bilder på mailen från ett ca 30 gradigt Thailand så här strax efter 21.00 på kvällen

    SvaraRadera