onsdag 10 november 2010

ONT i min kropp...

Den otroligt jobbiga gårdagen o INGEN sömn i natt resulterade i att ja börjar känna mig sjuk.. aaa va ja inte vill detta!

Natten va jobbig.. vi hade svårt o somna både ja o petter!klockan ticka på o alla tankar for runt i huvudet.. o lowa-li snurra o böka hela hela natten lång..
o sov nog inte 30min i streck.. PUST!!

Jag tog mig en långpromenad innan middag o efter de har ja bara känt mig kass!!
ont i hela kroppen, grym huvudvärk, lite ont i halsen, glansiga ögon o de liksom sticks i näsan som ja ska bli förkyld!
nu ligger vi o vilar ja o pluttan.. hon e hostig o förkyld men pigg i övrigt!
Min andra älskling åkte tidigt, hur han nu orka.. o kommer hem sent!
Träna-jobba-på utbildning-se united på sportbaren..
Saknar dig!!

Just nu önska ja mer än nånsin att ja hade en liten nanny som kunde ta hand om vår prinsessa, maten o vårt hem..
Jag har tyvärr inte mycke ork kvar till nåt.. lägenheten behövs storstädas, maten behövs lagas o vår busiga prinsessa behöver aktiveras..
Min kropp säger nej.. Ingen nanny har ja, så skitigt får här va, korv o makaroner får de bli o ja hoppas prinsessan nöjer sig m mys o en bok i soffan..
Troligtvis inte..

1 kommentar:

  1. Tur vi inte bestämde att hitta på något i eftermiddags... Vi får se till att träffas lite mer så att våra kids lär känna oss ordentligt, så kanske man kan underlätta för varandra nån gång när det verkligen behövs.
    Krya på dig så att vi kanske kan hitta på något på fredag.
    Kram Annika

    SvaraRadera