tisdag 16 november 2010

Trött...

...tröttare, tröttast!!
Borde sova men sitter o väntar på min älskling som varit o gottat sig på Bar-B-Ko ikväll me jobbet!!
Vinprovning o 5 rätters middag.. snacka om LYX!
Själv har ja ätit scrambled eggs o en macka.. mer än så orka ja inte laga efter en dag me massor av "måste sysslor"..
(storstädat o storhandlat på en o samma dag e nästan too much)
Glad e ja nu att allt e gjort så att vi kan ha en mys dag tillsammmans imorn när Petter e ledig!!
En tripp till ekohallen för att titta på alla söta tomtar..
men hitta ingen som va tillräckligt söt för min prinsessa!!
De fick bli en mjuk o rooooolig boll istället..
Hon e visst en bollgtokig liten tösabit vår lilla Lowa-li!!
Igår va vi i Hässleholm o träffa kompisen Linnea..
lowa-li tycker de e lika kul varje gång vi åker dit, att busa m lilla vovven e ju WOOOOW!!

Hon försöker klappa fint! men....

Den blir lite arg ibland o skäller på mig, hi hi..

Detta e ju bara sååå ljuvligt!!
Sötaste prinsessorna ska pussas,
lilla Lowa-li o Linnea!!

Kl e 23 o ja hoppas min finaste kommer snart så att ja får säga hej till honom!
en lååång dag utan han då han stack o träna kl 07, en bra stund innan vi vakna..
O förresten.. ja e världens lyckligaste just nu!
min finaste miss T fick ta sig en titt in i bubblan ida,
o de e en liten tösabit som beräknas komma den 16 april.. tjohooo så gla ja e!!




4 kommentarer:

  1. Jag är med glaaaaaad!!!
    En av varje, lyx!!!
    Härliga bilder på fröken & hunden hahahha
    /miss t

    SvaraRadera
  2. Ja! Jättekul, trodde inte jag fick säganågot till omvälden ;) puss

    SvaraRadera
  3. Åhh vad roligt!! Såå kul för Therese!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker 2 friska flickor är lyx ;)

    SvaraRadera